SimPle Gift of joY aRe liFe's speCiAl mEmoRieS...So maNy forGotteN daiLy TreasuRes..Is lIke SomeOne wHo Won'T reAd a Book....The CoVer is opEn AnD cLoSed wiThOut ThoUgh...

Tetibe Jew!!

Sesuai ngan tajuk diatas...
tetibe jew mlm ni terasa nk update entry dlm blog ni stlah skian lama biarkan ianya dipenuhu dengan sawang and habuk-habuk halus..hehe..

Mood: Nk kata hapi pn x hapi, nk kata sadis pn x sadis. So tngah2 la ni...
Keadaan:Tengan sakit2 badan + pening2 kepala.


Lately letih sangat ngan keadaan sekeliling..
rasa hidup ni mcm x berguna..
lepas satu satu masalah yang timbul..
Dari masuk tahun baru ari 2 hngalah harini..
Naik pening + Rimas jiwa ini..
tapi ape2 pn hidup mesti diteruskan..
Biarla masalah 2 menggunung skali pn..

Malas la nak cite sal masalah2 ni..
wat poning kepala den jo ha..baik den cite mndew lain an..

Firstly, semester ni mmg semester yg terbaik sgt3x..
semester yg paling x dew mood utk wat ape2 pn..
x pnah lagi dalam hidup aku x dew mood smpai mcm ni skali ha..
ni first time...
Blajo pn malas, nk wat asgmnt pn malas, Kuiz pn pakai logik akal fikiran jew..ape la nk jadi an.. SOB3x..

my b sbb kepala ni terlalu crowded dgn masalah lagi an..
Masalah keluarga lagi..masalah blajo lagi, masalah knduri kawin my sis lg...

eahhh..cakap jew sal knduri kawin my sis, baik i cite sal kndurinya serba cikit an...
Any way, my sis dh pn selamat bertunang pada tahun lepas...klo x silap 15/10/2010 kot..klo x silap la..then insyaAllah 4/9/2011 ni akan berlangsunglah ari yang dinanti-nantikn olehnya.
Tapi, i rasa cm x caye jew an...capat tol masa 2 berlalu..
Tup tap, tup tap,
nnt my sis dh x balik kg slalu dh cm slalu..
Klo cuti jew pas ni, msti blik umah suami dia an..
so suasana might be different la ckit an..
silap2 raya pn jarang jmpa dh an..
sbb si suaminya 2 anak tunggal la plak ha..SOB3x..

So tah la x thu ape nk kata,
barang kawin pn dh bnyak yg aku uruskn..
baju + hantaran +pelamin + katil +make up...
kebanyakan aku yg uruskn, sbb kak aku buzy ngan keje an..
so bila2 aku free, aku blik la kg.. utk uruskn mndew2 ni..
tp mslhnya...malas la nk cite, ape2 pn downg tetap adik-beradik aku juga an..(biar jew la hati ini yg menahannya)

Tp ape2 pn, TAHNIAH la 2 my sis sbb dh nk kawin pn kan..
Smoga hidup bahagia ++ kekal hingga akhir hayat nnt..


0 ulasan:

MenGhiTUng MaSa


JuSt enTerTaiNmEnt

My FolloWerS

WhaT's On YouR MinD??

Mai smbang2 kat cni....

Dah BanYAk MaNa??

Web Site Hit Counters

Nak MntAk ToloNg CkiT bLOh??

Tolong ingatkan saya
Andai saya terlupakan Tuhan
Dalam kelapangan dan kesibukan
Dalam kesenangan dan kesusahan

Tolong ingatkan saya
Jangan jadi anak derhaka
Mak ayah dilupakan jangan
Usah diluka hati dan perasaan


Tolong ingatkan saya
Supaya ingat pesanan guru
Bukan sekadar peringatan
Tapi tarbiyah berpanjangan

Tolong ingatkan saya
Dengarlah dan bacalah al-quran
Tika radio penuh hiburan
Tika tv penuh hindustan

Tolong ingatkan saya
Di mana islamnya zahirku
Jika aurat didedahkan
Disingkat, diketat dan dijarangkan

Tolong ingatkan saya
Jadilah sahabat yang baik
Sentiasa memberi peringatan
Sentiasa menerima teguran

Tolong ingatkan saya
Kalau bercinta biar keranaNya
Dalam memilih utamakan Iman
Kelak ikatan dihindari syaitan

Tolong ingatkan saya
Hidup ini satu kembara
Kutiplah mutiara dalam perjalanan
Moga di sana menjadi bekalan