SimPle Gift of joY aRe liFe's speCiAl mEmoRieS...So maNy forGotteN daiLy TreasuRes..Is lIke SomeOne wHo Won'T reAd a Book....The CoVer is opEn AnD cLoSed wiThOut ThoUgh...

PenaNtian BerAkhir

Setelah 3 mngu aku mendiamkan diri..
Membawa diri, mencari ketenangan dan juga kebaikan utk semua owng..
Akhirnya penantian aku berakhir..
Tengah-tengah solat asar tadi,
tiba2 bunyi nset.. "aku dapat rasa sp yg akan antar msg 2"
Abes jew solat, teros aku capat nset n tgok,
Terbukti owng yg aku teka tidak salah..Tepat sekali..100% utk aku..huhu

Pada mulanya, aku macam malas nk balas msg 2..
Tp, siapa la aku kan, bknnya owng beso pn..
aku tetap hambaNya kn..
nak buat ape simpan ego tinggi2,
tak dapat ape pn ha...

Then aku pun balas la mgs dia..
mmg dia aku nk msg dia pn..
sbb Ramadhan dh nk dekat kn..
dimanala keberkatan Ramadhan aku nnt tanpa restunya..
Tp alhamdulillah la, selesai 1 perkara...huhu

Sblom 2, nk wish

HAPI RAMADHAN MONTH k!! :)

0 ulasan:

MenGhiTUng MaSa


JuSt enTerTaiNmEnt

My FolloWerS

WhaT's On YouR MinD??

Mai smbang2 kat cni....

Dah BanYAk MaNa??

Web Site Hit Counters

Nak MntAk ToloNg CkiT bLOh??

Tolong ingatkan saya
Andai saya terlupakan Tuhan
Dalam kelapangan dan kesibukan
Dalam kesenangan dan kesusahan

Tolong ingatkan saya
Jangan jadi anak derhaka
Mak ayah dilupakan jangan
Usah diluka hati dan perasaan


Tolong ingatkan saya
Supaya ingat pesanan guru
Bukan sekadar peringatan
Tapi tarbiyah berpanjangan

Tolong ingatkan saya
Dengarlah dan bacalah al-quran
Tika radio penuh hiburan
Tika tv penuh hindustan

Tolong ingatkan saya
Di mana islamnya zahirku
Jika aurat didedahkan
Disingkat, diketat dan dijarangkan

Tolong ingatkan saya
Jadilah sahabat yang baik
Sentiasa memberi peringatan
Sentiasa menerima teguran

Tolong ingatkan saya
Kalau bercinta biar keranaNya
Dalam memilih utamakan Iman
Kelak ikatan dihindari syaitan

Tolong ingatkan saya
Hidup ini satu kembara
Kutiplah mutiara dalam perjalanan
Moga di sana menjadi bekalan