SimPle Gift of joY aRe liFe's speCiAl mEmoRieS...So maNy forGotteN daiLy TreasuRes..Is lIke SomeOne wHo Won'T reAd a Book....The CoVer is opEn AnD cLoSed wiThOut ThoUgh...

MilIk SiapA haTi ini??

Hellop....good morning smua....

huhu..aku kembali..dengan emo dan tip2 yang membantu...
msti kowng t'tnya2 an...stiap kali aku post enrty baru...
smuanya mesti berbau emo an....huhuhu...
tah la..aku rasa, x dew tmpat aku bole cite smua mndew...
x dew owng yg bole dengar cerita aku an...so ni la tmpat aku..
luahkan apa yang aku rasa dalam diri ini untuk menghilangkan tekanan perasaa...hahahaha
"bukan utk jadi GILAK....tp untuk membuat GILAK"huh...

any way....kebelakangan ni,terasa cm ade something yg x kena ngan diri ini...
aku mmg sedar la ape yg x kena nye an...tp x thu la kpd rakyat(mcm owng atasan ha..lolz) yang memandang aku....
msti x perasan ape2 an..huhu...

any way..aku t'asa bahagia + ceria sedikit berbanding sebelum ni...
my b seseorang ni telah membuat aku ceria + gembira...
TERIMAS syg....
tp kamu ttp x akan paham perasaan aku kepadamu...
inginku luahkan apa yang ku rasa ini,tp aku tahu kamu x akan dapat terimanya...sbb aku sngat mngenalimu...
my b kamu tahu apa sifatku...kerana psykologi adalah milikmu....
tp kamu lupa,aku tahu tahap kemampuanmu...
any way...i try to change myself..hopefully ianya berkesan....
dan pada masa itu,kamu x akan lagi bersemadi di dalam diri ini...

BUT...i still and always love you....

0 ulasan:

MenGhiTUng MaSa


JuSt enTerTaiNmEnt

My FolloWerS

WhaT's On YouR MinD??

Mai smbang2 kat cni....

Dah BanYAk MaNa??

Web Site Hit Counters

Nak MntAk ToloNg CkiT bLOh??

Tolong ingatkan saya
Andai saya terlupakan Tuhan
Dalam kelapangan dan kesibukan
Dalam kesenangan dan kesusahan

Tolong ingatkan saya
Jangan jadi anak derhaka
Mak ayah dilupakan jangan
Usah diluka hati dan perasaan


Tolong ingatkan saya
Supaya ingat pesanan guru
Bukan sekadar peringatan
Tapi tarbiyah berpanjangan

Tolong ingatkan saya
Dengarlah dan bacalah al-quran
Tika radio penuh hiburan
Tika tv penuh hindustan

Tolong ingatkan saya
Di mana islamnya zahirku
Jika aurat didedahkan
Disingkat, diketat dan dijarangkan

Tolong ingatkan saya
Jadilah sahabat yang baik
Sentiasa memberi peringatan
Sentiasa menerima teguran

Tolong ingatkan saya
Kalau bercinta biar keranaNya
Dalam memilih utamakan Iman
Kelak ikatan dihindari syaitan

Tolong ingatkan saya
Hidup ini satu kembara
Kutiplah mutiara dalam perjalanan
Moga di sana menjadi bekalan